Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

fortsatt gott nytt år på er =)

Av Sara - 18 januari 2011 14:26

Hejsan bloggen 


hoppas eran jul och nyår varit lika bra som min     firade jul hemma hos mina föräldrar . nyårsafton firades hemma med familjen med gott middag och mysig filmkväll.  inget  drickade här inte elr jo en cider drack jag lättcider  tycker det inte är så farligt även om man är gravid ta sig lätt cider då och då förbannat gott är det iaf   ....   annars rullar allting på som vanligt tycker jag. Fast denna  gravidten är jobbigare än dom andra två =(  så jag ska nog inte ha fler sen . 



lägger  in lite bilder från julafton senare orkar inte trixa med de nu ha det gött så hörs vi puss o kram Sara




här kommer bilderna från julafton =)



                         

Nicole och jacob sitter på sina nya pallar dom fick av oss på julaftons morron 



  

Sitter äter julbord mums


  

Jacob i sin nya polis tröja han fick av morbror pelle i julklapp

   mormor och Nicole sitter och ritar 


  



Nicole öppnar sin juklapp hon fick av Pelle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 4 juni 2011 14:36

hejsan bloggen   idag är lillsnuttan 18 dagar gammal =) tiden går så fort ändå känns det som den står still.  fått lite distans från det som hände när lilla alice kom till världen om även jag äldrig kommer glömma det det var verkligen allt man ho...

Av Sara - 2 juni 2011 19:33

Efter akut kejsasnitt så såg vår älskade dotter dagens ljus  två veclor över tiden..  Allt började med att jag fått en tid för igångsättning den 17 maj för jag hade då gått två veckor över tiden. tisdagen den 17maj kom och vi åte in klockan 06.05 på ...

Av Sara - 26 mars 2011 14:06

hejsan bloggen.   Var hos bm igår på 34 veckors kontroll allt  var jätte bra med bebben i magen hon kollade oxå  om bebben hade lagt sig neråt det hade den men det var ruckbart.  Fick oxå lyssna på lill* s hjärtljud som låg på 140 denna gång. s...

Av Sara - 24 januari 2011 14:23

hejsan bloggen..   Nu har lilleman åkt på vattenkoppor men var rätt så väntat eftersom det går hos dagmammorna här i stan. Bättre han får det nu än när han äldre  kan visst bli jätte dålig om man få det som vuxen.  men ändå synd om min lilleplutt...

Av Sara - 19 januari 2011 08:00

God morgon bloggen.   Vaknade klockan tjugo min över sju idag alldeles förtidigt känner jag.. men ungarna måste upp vid den tiden för ska till dagis kl 09.30. Och jag ska ingentligen till skolan idag men orkar inte gå en meter med denna jävla fog...

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards