Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Rubrik saknas

Av Sara - 4 juni 2011 14:36

hejsan bloggen


idag är lillsnuttan 18 dagar gammal =) tiden går så fort ändå känns det som den står still.  fått lite distans från det som hände när lilla alice kom till världen om även jag äldrig kommer glömma det det var verkligen allt man hoppas inte förlossning skulle vara såg fram imot fin och harmonisk fölossning. men men allt kan inte bli som man hoppas på det slutade bra iaf. hon mår efter omstädigheterna jätte bra äter bra gått  upp från 3190 g tilll 3440 g blir nog liten tjockis =) lilla busan  passade på skita ner mig sist vi var på bvc hehe =P var inte så hipt gå hem sen kan lova.  och igår var  vi hos faster mikka och grillade mums =)  Älskar grillat ..   funderar på fråga  sambon om vi inte  kan grilla idag med är sååå sugen på grillade kebab spett man kan köpa på Ica. kan jag  varmt rekommendera för er grillnördar hehe.   tyvörr verkar det inte funka lägga upp bilder på bloggen så ni få ha tålamod lite tag tilll lovar det kommer upp sen när det funkar ige. Måste kila nu innan min son river hela lägenheten. puss o kram Sara

p.s jacob så sin första tvåords mening idag hej bebis så sött snacka om stolt mamma .    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 2 juni 2011 19:33

Efter akut kejsasnitt så såg vår älskade dotter dagens ljus  två veclor över tiden..  Allt började med att jag fått en tid för igångsättning den 17 maj för jag hade då gått två veckor över tiden. tisdagen den 17maj kom och vi åte in klockan 06.05 på ...

Av Sara - 26 mars 2011 14:06

hejsan bloggen.   Var hos bm igår på 34 veckors kontroll allt  var jätte bra med bebben i magen hon kollade oxå  om bebben hade lagt sig neråt det hade den men det var ruckbart.  Fick oxå lyssna på lill* s hjärtljud som låg på 140 denna gång. s...

Av Sara - 24 januari 2011 14:23

hejsan bloggen..   Nu har lilleman åkt på vattenkoppor men var rätt så väntat eftersom det går hos dagmammorna här i stan. Bättre han får det nu än när han äldre  kan visst bli jätte dålig om man få det som vuxen.  men ändå synd om min lilleplutt...

Av Sara - 19 januari 2011 08:00

God morgon bloggen.   Vaknade klockan tjugo min över sju idag alldeles förtidigt känner jag.. men ungarna måste upp vid den tiden för ska till dagis kl 09.30. Och jag ska ingentligen till skolan idag men orkar inte gå en meter med denna jävla fog...

Av Sara - 18 januari 2011 14:37

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards