Alla inlägg under april 2010

Av Sara - 30 april 2010 22:07

Hejsan  bloggen      Idag varit  en  av  dom  bättre  dagarna  mått   hyfsat.


Var  jönköping  igår  handlade  lite  kläder  te  Jacob   sen  var   det  till   ikea  som  man  måste  besöka  när  man  är  i  jönköping.  köpte  lite  smått o  gott  till hemmet fick  tag  i två  jätte  snygga  ljusstakar. ha  tagit  bild  på  dom  men   har inte lagt  in  bilden  på  datorn  än  så  lägger  upp  bilden  på  bloggen vid  ettt annat  tillfälle  så   ni  få  se.  sen  var  oxå  på  subway åt  första  gången  jag  åt  där  kan  varmt  rekommendera  det  var  jätte  gott.  och  mätt  blev  man     idag  inte  hänt  så  mycket  varit  har  var nere  på  stan  inhandlat  från  glas banken  för  imorron .  då  jävlar  blir  det  festa  loss  är  nämligen helt barnledig  då  HÄRLIGT .   Och  på  måndag  ska  till  eksjö  på  en  rättegång min  kille  ska  in  vittna  mot  en  där  som har  hotat  han  te  livet.  såå  ska  följa  med  som   stöd.  Jag  och  en  till.  


Ne  söta  ni  nu  ska  jag  gå  ta  mig  en cigg  så   vi  höras  puss  på  er    

Av Sara - 27 april 2010 16:44

hejsan  varit hemma  idag med  orkar inte  mått så bra  idag  haft  ont  i  skallen  bland annat.  Såå  passat  på  städa  här  hemma  så  nu  ser  det   nog lunda  okej  ut....   Ringde in  till vetlanda vuxenpsyk  och sa  att  jag  mådde  dåligt  men  vi  kan  tyvärr inte  hjälpa  dig  för  vi  ha  fått några  papper  på dig än  från  remiss  och bedömnings enheten  i  eksjö.  så ska  jaga  henne  imon  hon jag  träffade  på  remiss  o  bedömnings eheten  så  dåligt stil  att  dom inte  skicka  iväg papperna än är  ändå  en månad  sen jag var  där. VIll  JU  HA HJÄLP  NU !!!!      Sen  jobbar  min  älskling  kvälls passet denna  veckan  så träffar  inte han  så  mycket   det är nog del viss  därör   jag mår så  dåligt  saknar  han  när han   inte e  hemma.  Skulle  ingentligen  träffat  min  socialsekteare  idag  gå  igenom  utredningen  men kände verkligen  att jag  orkade  inte  orkar  igenting  just  nu ......  Känns  som  stort  svart  håll håller  på  sluka  hela  mig och  att  det  inte  finns   nånstans  gömma sig     Ne  orkar  skriva mer  nu  behövde  bara skriva  av  mig  lite  hoppas  ni  mår  bra  iaaf puss  på  er  ///Sara


Av Sara - 22 april 2010 19:48

Hejsan Varit hemma hela veckan från skolan orkar inte är så himla trött hela tiden... Skönt att det är snart helg. Ska bara ta lugnt ihop med familjen... Nicole kommer hem imon med kul saknar henne som fan.

Imon ska älsklingen o jag på relax spa fan vad Nice kan behövas nu när man är såå trött som man är ... Sitter små kollar på svergies värsta bilförare sista progrmet idag ju måste man ju titta hehe. Annars är det inget nytt livet lukar på som vanligt. Nästa vecka jobbar älsklingen eftermiddag så trist ses vi bara liten stund på morronen Älsklingen funderar på köpa en gammal helig VOLVO 745 bra bilar dom går vått och torrt skulle vara helt underbart ha bil kunna dra ut på husvagnsemester med barnen i sommar..... bara ligga lappa sol hela dagarna och grilla på kvällarna kan det bli bättre??? Ne ska fortsätta kolla på sveriges värsta bilförare.... puss på er //Sara


P.s funderar på anmäla älskling till det programmet haha





 

Sån här vi  ska titta  på , på Lördag  eventuellt  köpa =)


Av Sara - 13 april 2010 22:25

hej på er sitter här och lyssnar på ted gärdestad himmel är underbart blå. såå go låt Var hos barnmorskan idag med om nytt preveltivmedel blir käka mini p-piller nu istället för den förbannade homonsprialen som min kille hjälpte mig få ut för de t gjorde ont på han när vi hade sex så bad honom dra ut den duktig min älskling är gjorde inte det minsta ont.. han kanske skulle omskola sig till gynelog istället hehe. men han ville inte konstigt nog haha

är väl allas killars dröm se fittor hela dagarna men kanske jobbigt få stånd varenda gång en kvinna visar upp sitt sköte vad vet jag.

har varit hos pyskdadoktorn nu skönt att man står i kön nu till bli utredd för Adhd/Damp istället för gå undra om det man har elr inte. Bara det att det tar 2år innan man få komma på utredning. men få hjälp under tiden med klara av vardagen cch så iaf skönt det för mitt liv funkar väl sådär just nu hade varit för min underbara älskling så hade väl gått åt skogen tror jag. han så snäll o omtänksam mot mig och barnen. vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig Tack för att du finns Hjärtat


 


På torsdag den 15/4 är det månad sen det blev vi älskar sig bby

ne ska gå sussa kudden nu och drömma om en finare bättre väld gott natt alla hoppas eran dag varit lika bra som min =) puss på er //Sara



 




Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards