Alla inlägg under juni 2010

Av Sara - 9 juni 2010 14:57

hejsan bloggen är såå glad att jag har en helt underbar familj ÄLSKAR ER SÅ MYCKET inte alla som har det jag lider med er som inte har det av en elr annan orsak =(. Imorgon ska till min kontaktperson på psyk i vetlanda min underbara älskling kör in mig så slipper ta bussen. fan innan börjar skriva har man hur mycket som helst skriva om men när man sen börjar så glömmer man allt så knäppt Aghhh blir så sne på mig själv minnet är bra med kort många gånger. har förstådd att det inte är så många som läser min blogg kanske inte intressant nog men det skiteer jag i för jag skriver vad jag känner och vill skriva om inte för andra ska läsa sen visst är det j kul om nån elr några l ville läsa och kommenterar. men jag skriver helt enkelt för att lätta mitt hjärta känner att det hjälper att skriva av sig av det som känns jobbigtt elr om det som är kul. idag fick jag inte övningköra =( tråkigt men kommer fler tillfällen.... hade så gärnat velat ha mitt körkort nu hade uderlättat mycket men tyvärr såå växer inte


pengaar på träd kostar j skit mycket ta körkort idag. Tur man har gubben så man få öva upp körnngen innan man börjar på bilskolan hade ju blivit jätte dyrt annas funderar sen när man har lite bättre körvana och kan teroin lite att ta en snabbkurs ...

sen blir det köpa en fin volvo elr bubbla och stajla om den till hur jag vill ha den =). gubben har lovat hjälpa mig hehe. Ne ska gå hämta ungar på dagis detta regnväder jippi =( Men hoppas ni har fint väder där ni bor =) puss på er ///Sara



p.s här kommer lite bilder som laddat upp på datorn enjoy kommentera gärna =) d,s


                                          

                             Me <3





                                             

              Såå  fin  bild  på  Jacob <3<3





Av Sara - 8 juni 2010 19:03

hejsan bloggen idag har jag inte gjort ett skit. är skjukskriven nu fram till v30 börjar jobba då. skit tråkigt bara går hemma för får inte vara på jobbhuset när man sjukskriven meningen att man bara ska gå hemma och tråka kan ju säga att det håller på äta upp mig att inte ha nåt göra på dagarna än det gamla vanliga tvätta, laga mat och tar hand om ungarna. men men det får ju gå dom på psyk vill ju så tvunget att jag ska vara sjukskriven nu under uttredningen . ska bli så kul att börja plugga t hösten är jätte motoverat till läsa ska läsa två ämnen Matte och Svenska så det blir ju bara deltid. men ska bli skönt sen när det är klart och man har ett betyg i dom ämnena. igår var ute överningkörde lite med J gick jätte bra förutom att det kom ett jävla rådjur gående över vägen stanndade mitt i bara glorde på mig innan den gick vidare haha. knäppa djur men fina .


                                               




ne måste chilla och kolla maten men vi hörs puss på er//Sara


Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards