Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara - 10 augusti 2010 00:08

hejsan bloggen  idag har det  bara  varit skit.  mått piss  allt  bara ska jävlas med en  blir såå förbannad på Csn  hur  fan ska man kunna betala en skuld när  man inte  ha nån  inkomst utan  lever på socialbirdrag dom  betalar ju  knappast. känns som jag än vrider   o vänder på  det  så kommer det  alltid vara som en ond cirkel

som jag inte kan ta mig ur =(  en sak är säker  SKA ALDRIG  MER HELA MITT LIV  TA STUDIELÅN. det har ni  mitt ord på.  vad skönt att dennadag är slut. Imorron  få man ta nya tag  försöka se livet  från  den ljusa sidan TÄNKA POSERTIVT  vilket jag  fått höra att  jag har väldigt svårt  för men kanske har med att  jag  blivit sviken så många  gånger har mycket  som går imot mig just nu. Sen gör  det  intr saken bättre att jag  är för snäll  lätt bli  utnjyttjad då... finns alltid människor som  ska leva på ens  snällhet....  tyvärr har väl  råkat mestadels  på såna människor nämner inga namn då jag ej vill  hänga ut nån  i bloggen, men det specellet två  personer jag syftar på. och  ni  andra underbara människor som finns här för mig i vått oc

h torrt 

LOVE YOU ALL   

ne om man skulle försöka  sova men först ett bloss god natt alla goa läsare puss på er//  Sara

Av Sara - 2 augusti 2010 19:48

hej bloggen idag  har  jag  lämnat  ungarna på  dagis  elr  rättare sagt min gubbe...  (Y)  orkade inte eftersom jag varit uppe hela natten tills idag.  Min gubbe är så  snäll  hjälper mig med att köra ut tidningar så  jag slipper men börjar faktiskt sakna det nu =(   att har  nåt göra.  men ska ju snart börja skolan igen  spännade  och lite nervöst =/  Var sväng med Carro  i  torsdags tror jag det va och  fick hålla lille alvin =)   Annars har det inte hänt så mycket.  livet knallar och går samma visa varje dag blir så  less på  det.  få se nu  hur det blir  när dom  kommit fram till att jag  inte har adhd  om  jag  blir fortsätt sjukskriven  elr om jag  få  söka jobb den  andra  tiden jag inte pluggar. men ingentligen  har jag ju inget bli sjuskriven för jo kankse skulle vara min deppretion då men börjar bli  bättre  som tur är men nu har fått sån  jävla  trötthet istället orkar fan ingenting =(   jämt trött skulle kunna sova en hel vecka hehe =P   ne ska chilla väcka gubben min nu  vi  hörs  //sara





Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards