Alla inlägg under maj 2010

Av Sara - 25 maj 2010 15:56

hejsan kära läsare  idag  ringde det från smålands tidningen om sommarjobb  fick  jobbet som  tidningsbud såå  himla GLAD    kommer  jobba vecka 30, 31, och 32  såå jävla nice  tjärna lite extra pengar kan alltid  behövas hehe . Annars har varit lugnt på den  fronten alltså om jobb men och andra sidan har jag inte sökt så många heller har  inte funnits  nångon motvation  till det . har inte orkat  bry mig  tänkt  jag få inga jobb ändå  så  varföör  slösa  massa tid till  söka massa jobb som man ändå  inte får?????  dum kanske tänka så men efetrsom jag värken har  utbildning elr körkort så  är det  nog  ganska svårt få  nåt  långvarigt men jätte glad  för detta sommarjobbet  det  är ju  ettt jobb iaf  och kanske om man visar  framfötterna så  kanske man kan hoppa in när nån  vill vara  ledig elr sjuk.     Annars   händer  det väl inte så  mycket  just nu  går  bara här  hemma och degar  på  dagarna  orkar  inte  gå på  skolan så  har  hoppat av...  AF  är ju inte såå  jäkla  glada  men  skiter i  just   nu  har  förklarat för  dom  att jag  orkar  inte  gå  i skolan  på  en annan  ort  samtidigt  ta hand om barn och  hem men dom vill inte lyssna  hotar med  stänga av en  från ugan istället  jävla nötter  ARH blir så arg    men men inget göra nåt åt dom har ju sina korkade regler dom  måste följa men hinner inte skriva mer nu ska väg till min handläggare på. puss på er //Sara

Av Sara - 8 maj 2010 22:05

Hejsan bloggen idag har jag varit på barnkalas min systerson fyllde 12år i torsdags så vi fiirade han lite idag det var trevligt. Träffade syster yster som jag typ aldrig trääffar känns som men hon har fullt upp med sitt och en annan är inte heller nån som springer ner dörrar för folk. har inte kännt mig så pigg för umgås med nån nu den sista tiden förutom familjen. Annars har jag bara slappat idag skönt det med ibland. orkar inte skriva mer just nu skriver mer en annan dag puss på er /Sara








Till dig min Älskade o saknade morfar du finns i mina tankar.....

Eric Clapton Tears in heaven

 


Av Sara - 4 maj 2010 12:07

Hejsan hoppas allt är bra med er



Med mig är det jätte bra för en gång skull kan nog beropå att jag ÄNTLIGEN ska på utredning för damp/ADHD nu på Måndag kl 09.00 Skit nervös =/ men det går säkert bra ska ha med min mamma eftersom jag inte har nån bil så hon ska köra mig upp t eksjö. ville helst att min pojkevän skulle ha följd med men han jobbar



Var på rättegång igår personen som stod åtalad fick fortsatt lvu lagen om vård av unga plus fortsatt behandling på behandlingshem. Så tyvärr är han nog ute snart igen .... Men min kille fick iaf 7000 kr i skadestånd för att åtalade hade hotat han till livet... Var jobbigt se han som hotat den man jag älskar mest i hela världen ville bara gå fram till puckot slå ner puckot Annars varit trevlig helg speciellt lördags när jag och jimmy var i vetlanda crusningen =) VERY NICE. ne måste gå nu men vi hörs snart igen puss på er //Sara


p.s slänger in bilden på ljusstakarna som jag nämnde i förra inlägget Kommentera gärna =)


                                          
  mitt  senaste  inköp  från  ikea fiina va????

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards