Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Sara - 19 januari 2011 08:00

God morgon bloggen.


Vaknade klockan tjugo min över sju idag alldeles förtidigt känner jag.. men ungarna måste upp vid den tiden för ska till dagis kl 09.30 Och jag ska ingentligen till skolan idag men orkar inte gå en meter med denna jävla foglossning )= ska ringa syon sen tänkte jag fråga om man kan läsa på distans istället för vill inte sluta skolan bli ännu mera efter. Ne jag bannade mig sagt att jag ska bli klar med dom ämna jag läser så ska det oxå.  Och Sambon börjat på en praktik på en månad som eventuellt ska leda till jobb där han är. hoppas det är så trött på gå soc nu.. men kan ju snart ta ut mammapeng så slipper man soc ett tag iaf.  


Tänkte göra en omröstning här på bloggen.  nämligen så att jag och min sambo är inte riktigt  överens om vilket namn vi ska ha till bebisen iaf blir flicka. men fixar det senare med omröstningen måste gå klä på ungarna nu puss och kram Sara

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards