Alla inlägg den 11 december 2008

Av Sara - 11 december 2008 10:48



hejsan det ha hänt jätte mycket dom senaste dagarna därför jag inte ha skrivit ha inte orkat.  Jo det som ha hänt är att jag och min kille ha tagit än time out på obestämd tid .  FAN saknar han som Fan... går inte en minut utan jag tänker på dig Per Älskar dig ....  Vill att det ska bli vi två igen känns som  jag inte är hel utan dig känns som det är bit av mig som saknas.

Alla tycker jag är knäpp som tycker så men dom kan inte se vilken fin kille du är innest inne som jag ser.  Tack per för att du ställde upp för mig under jacobs förlossning det betyder oerhört mycket för mig att du var där och stöttade mig. hade inte klara det utan diig. Älskar diig oehört för det Tack ännu en gång. det känns såå trist om det skulle sluta med att vi går skilda vägar. Trodde att våran kärlek skulle klara denna prövning men tydligen inte för det är det du vill elr hur gå skilda vägar???  Ne orkar inte skriva mer nu är alldelse för nere för det. återkommer  när jag mår bättre ///Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards