Alla inlägg den 20 december 2008

Av Sara - 20 december 2008 13:11


Var i vetlanda  köpte julklappar med Carro och lilla Saga  igår=)  det var trevligt .mormor var barnvakt åt jacob för första gången men det hade gått så bra så =).  skönt få åka iväg så själv utan barn ibland.  Var hos per i torsdags och hämtade lite mer saker. Saknar han såå mycket så det gör ont i mig . Vi ha bestämt att det ska vara slut mellan oss tills han fått ordning på sitt liv sen få vi se sen.  usch det var jobbigt när vi skulle hämta hem jacobs grejer jag och mamma i söndags för det slutade med att mamma och Per stog tjafsade och skrek på varann. så fick slänga ut mamma från lägenheten.  mindre kul men vad ska man göra såg på henne att det var inte långt ifrån att hon hade smällt till han då vet jag att det hade blivit jäkla liv.  så dom lär aldrig bli vänner igen tyvärr =(  Men så e det när ena personen nämner inga namn inte tål höra sanningen...  jaja ska städa mitt rum nu så jag hör av mig senare elr en annan dag ha det kramar Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards