Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Sara - 10 mars 2010 20:06

Hejsan var inne  vetlanda en sväg innan  idag  var på sånt information om jobbgaratin för ungdomar, går visst med där imon så ska på info möte  om folkhögskola där man kunde läsa upp sina betyg från gundskolan imon... såå hoppas jag kan få börja där läsa upp ämena  Ma Eng och Sv, så man sen kan söka in te undersköterska utbildningen på komvux. vill jobba antingen som undersköterska inom äldreomsorgen elr på nån förlossning hade varit  roligt och givande jobb och jobba på en förlossning. hade varit skönt kinna lägga sitt gamla liv bakom sig  börja om med nya tag.  Har mått dålig psykigt nu ett tag 

men det börjar bli bättre.... till viss del till  min kompis Jimmys förtjänst  han gör mig  såå  himla glad när jag e med honom såå e det som sväva på små rosa moln    börjar nog bli lite småkär   MEN  jag  har oxå känslor för en annan kille som bor i stlm. vet inte hur jag ska  ta mig ur denna soppan. vill ju ha dom båda två    Henrik som den andra killen från stlm  heter är helt underbar snäll omtänksam helt underbar mot barnen  men allt det är jimmy med men vet om han är rätt kille för mig sen vet jag inte heller om henke e det få ta reda på det när jag ska träffa han slutet  av månaden.... Saknar han som fan det vet jag iaf      vill ju inte såra nån av dom varför ska detvar sååå jobbigt detta här med kärleken???   NÅN SOM KAN SVARA PÅ DET??  annrs e det  ganska lugnt funderar  på flytta ifrån sävsjö men inte till sthlm som skrivit på min förra blogg utan snarare till vetlanda. man har ju närma till allt.  Ne få säga hej för mig  så  syns vi här  på  bloggen.   //  Sara  



             Henrik från stlm




                                        Jimmy<3

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards