Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Sara - 13 mars 2010 20:50

Hejsan idag har jag och J ut och gått långrunda först till  erikshjälpen en runda och  sen till bazar fan vad fina grejer dom har     mycket man ville ha till lägenheten men kostar halv förmögenhet.... få bli när man fått ett bätre jobb. sen blev upp till milano käka lunch kebabtallrik stod det på menyn. gott som ärtans . sen blev det hem slöa framför tven halva dan. nu sitter jag och dricker en god kyld cider oxh väntar på matenblie varma mackor till min glädje   


Henke  ringde  från flygplatsen såå nu är han hemma igen från tyskland.  skönt det alltid rädd när mina nära och kära är ute flyger att nåt hemskt ska hända dom....  Annars är allt lugnt  nicole ute hos sin morföräldrar denna helgen med skönt bara ha en ta hand om ibland men läängtar tlls jag få kontaktfamilj te Jacob  såå man få lite  egentid. ska bli skönt känns som man ska gå in i väggen snart jobbigt va ensam mamma till två stycken för mycket svårare få avlastning te dom båda två därför jag sa  glad att jag ska få ansöka  om kontaktfmilj till lilleman så man få en helg i månaden man få va helt  själv.  Ne skål på er    och simma luugnt så  syns vi på bloggen 


//Sara




                                           

                          Annika  när vi va ute festade i sep 2009

Presentation

Omröstning

Vilket är finast till tjej???
 Alma
 Astrid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards